Kızlar normalde de liseden beri beyaz renkli akıntım oluyor koku kaşıntı vs problemim yok, hamileliğimde de 14+2 yim 1 haftadır sanki sulu bir akıntı olmaya başladı yani hissediyorum aktığını, doktoruma da sormayı unuttum kontrolde ama sizce herkeste olan bişey mi yoksa doktora danışmalı mıyım