Merhabalar vajinismustum tedavi gördüm daha sonra istediğim zamanda hamile kaldım fakat hala muayeneden korkuyorum kalp atışı için ilk haftalar vajinal muayene ettiğinde çok fazla kasıldım hemen başaramadım şu an 33 haftalık hamileyim zaman yaklaştıkça korkuyorum devlet hastanesi takipliyim acaba beni normal doğuma zorlarlar mı ya yapamazsam diye başınızdan böyle bir şey geçti mi Veya duydunuz mu Sancı çekmekten değil ebelerin muayene edişinden çok korkuyorum