Gurlers Merhaba sevgili anneler umarım her şey yolundadır, 21 haftalık hamileyim ama karnımın içi acıyo böyle olan anneler var mı normal mi acaba ?
Oznroz Bana da oldu hala ara ara da oluyo bazı haftalar bi kaç gün sürüyo karnın büyüyo iç karnın rahmin genişliyo dediler. Böyle et acıması garip bişey ama normalmiş