Beyza2329 Kızlar gebelikte zaten akıntım vardı enfeksiyon da var ama akıntı afedersiniz çok kötü kokuyor biraz da akıntının sarılığı koyulaşıyor gibi korkmalımıyım randevum pazartesi dayanamadım sorayım dedim başına gelen var mı ?
Sun23 Beyza2329 bence korkmana gerek yok gebelikte cok oluyor böyle seyler. Suan 35. Haftadayım 6. Ayda basladı benimde çok yoğun ve kötüydü geçti ve tekrar yine oldu. Maalesef yapılacak birsey olmuyor sürekli antibiyotik kullanamıyoruz sonucta
Beyza2329 Sun23 benim erken doğum riskim vardı enfeksiyondan dolayı zaten antibiyotikte başlattı doktor bitmişti ama korktum ya teşekkür ederm bu arada