Imasleeper BettyD kızımda iki doz oldum şuanda hamileyim tek doz oldum haftaya gidip tetanoz bide boğmaca olucam ne olur ne olmaz bunlar bizi korumak için varlar
NoName_ BettyD ben yeni çıkan boğmacalı olandan oldum tedirgin etti biraz ama yaptırmasammı diye düşünmedim hiç yaptırdım sadece yan etkisi olurmu diye korktum bebeğin hareketleri azalırmı filan diye
10gamze BettyD tetanozu herkes oluyor sağlık açısından bence olmalı tek doz olucam ben bu sefer iki doğum arası az tek doz yeterli dedi doktorum
Cnsl9802 BettyD bende 4 gün önce oldum hafif kol ağrısı dışında hiç bir belirti olmuyo zaten ilk boğmacalı yapılıyormuş 1 ay sonrada 2. Doz dedi bana