36+0 haftalığız bugün ultrasonda herşey güzel çıktı nst de hareketsiz çıktı doktor uyuyor olabilir hidrasyon serum takalım dedi . Taktıktan sonra bebiş hareketlendi nst güzel çıktı .
Eve geldim bebek hareketleri var ama sanki çok değil ara ara kıpırdanıyor bazen çok belirgin bazen sakin minik hareket yada bana mı öyle geliyor bilmiyorum stres yaptığım için . Bu haftalarda böyle durum yaşayan var mı endişelenmeli miyim ?