Mcm Beta hcg 179 da gebelik öğrendim 3 gün sonra 164 olmuş artar mı acaba düşük mü demek bi fikri olan var mı
Berlin Düzenli artması lazım sağlıklı gebelikte,çok emin değilim ama boş gebelik vs olabilir maalesef
busra05_ Düşmesi degılde iki katına çıkması lazımdı iki günde beta için kan verınce bi doktora görünüm bence dış gebelık yada kımyasal olmasın inşallah saglıkla güzel haberler alırsın ama inşallah canım
Mcm Pazartesiyi beklim mi acile gidip görünsemmi bi sarı bi akıntım var gibi ama başka ağrım bişem yok
Semy1991 Mcm son durumunuz ne oldu .biraz önce arkadasim da aynısı oldu .önce 136 sonra 63 çıktı doktor labaratuar farkı olabilir iki gün arayla gel demiş.