Kizlar normalde yurt disinda yasiyorum ozel doktorum var ama bazi sebeplerden turkiyede bulunuyorum sık sık, ozel hastanelerden korkuyorum o yuzden tercih etmiyorum ama cinsiyet ogrenme vakti geldiginde de turkiyede olacagim, devlet hastanesinde acaba doktora rica etsem kagida yazar misiniz o an ogrenmek istemiyorum diye yardimci olurlar mi sizce? Pek umidim yok ama 😂😂