Elifseker bende de aynı şey söz konusu , 39+0 ım çatı muayenesi yaptı hiç bi açıklık yok dedi yumuşama bile yok dedi , bebek kanala da girmemiş dedi , 40 a kadar bekleyelim en fazla 40+3 e kadar bekleriz dedi. Ama suni sancı düşünmem heralde sezeryan isterim gibi kendiliğinden sancı gelmezse