Minervabunny cdss benim arkadaşımda yerleşme kanaması ve ağrı olmuştu hani dayanılmayacak kadar değildi sanırım ağrısı ama ileri haftalarda anlaşılır diye düşünüyorum öyle bir şey olsa betadan da az çok bir sorun olduğu anlaşılabilir
Ozgenur22 cdss banada dış gebelik dediler bu 2.oldu alt karın bölgelerinde ağrı oluyor göğüs hassasiyeti oluyor