Basak07c 38+4 idrarım olmamasına rağmen ara ara ¾ damla akıntı şeklinde oluyor şeffaf ve kokusuz sancılarım da ara ara geliyor ve bölgemde aşırı bi baskı hissediyorum yanma da var
Efendininannesi Basak07c yanma var diyince doğum sancısı geldi direk aklıma ben suyum gelmemişti nasıl bişey bilmiyorum ama sancı sıklığını kontrol et ve mümkünse duşa girip hastaneye git ne olur ne olmaz
Kumsalzeyus Basak07c suyun geliyor olabilir öyle filmlerde ki gibi foşş diye olmuyor az az geliyor benim öyleydi Ve sancı sıklığını takip et baskı varsa doğum başlamış olabilir adet sancısını 100 le çarp öyle bir şey 🫣
Basak07c Kumsalzeyus o kadar çok ağrım yok ama çarşamba gğnü doktora gittiğimde 1 parmak açılma var demişti