Daisyy sat tarihim 9Aralık 15Aralıkta bitti 6Ocakta hasta olmam gerekirken olmadım 8Ocakta evde test yaptım sonuç pozitif ikinci çizgi silikti 9ocakta doktora gittim kan istedi beta Hcg 47 çıktı ultrasonda görülmedi 12Ocakta acilde bi kan testi daha verdi beta Hcg 163tü 19Ocakta doktor ultrasonda belli belirsiz keseyi gördü sata göre 5+3 dedi sonra doktor değiştirdim 24 Ocak’ta başka bi doktora gittim sat a göre 6+4 kese netti boyutu 1.21cm bir sonraki kontrol 2Şubattaydı sat a göre 7+6 oldu kese boyutu 1.66 dedi ama sanki 1hafta geriden geliyor dedi yolk sac belli belirsizdi,hayırlı olsun dedi dünkü kontrolde de kese 1.95 olmuştu ve yolk sac net bişekilde görüldü CRL ölçümü aldı 0.24cm kalp atımı yok sata göre 9+0 alttan muayeneye göre 5+6 dedi iki ihtimal verdi ya gelişmiyor dedi ya da geç döllenme 1hafta daha süre verdi durum tam olarak bu işte süreç yıprattı baya😔 Şimdi
Sizde böyle yazınca bi umut oldu gibi