BenimBalBidigim Anneler arkadaşım 12 gün önce doğum yaptı bebeğine günde 4 defa 30 ml mama veriyormuş.. Bebiş 2500 kilo doğdu buna göre mamanın ölçüsü iyi mi sizce ??
keyfimin-kahyasi-misin BenimBalBidigim daha çok emzirmenin üstünde dursun ama iki gogsunude emdikten sonra doymadigsa 30 daha doymaidgimi hossederse 45 verebilir
Girlmama BenimBalBidigim cocugun kilosuna gore vermiyoruz mamayi gunde 4 defa cok az sarilik olur o cocuk 2 saatte bir 30 ml icmeli en gec 2,5 saat sutu kac ml geliyor sagim yapmis mi
etkafa BenimBalBidigim bende öyleydim aşkım ama bol bol emzirsin yine de zamanla sütü çoğalır . Birde bebek doyarsa mamayı yer doymazsa ağlar illaki anlar şuan bebek huzurluysa yetiyordur yani. Bu arada bol su kuru yemiş tüketsin yeşillik vb. Bunlar sütü arttırır. 🩷🌸💖
BenimBalBidigim etkafa Çok teşekkür ederim balım ileticem🥰💖 Bende deneyimledim ama fikirleşmek güzeldir💖
ppmerlina Mama oranını bilmiyorum ama 2 saatte bir karnını doyurması gerektiğini biliyorum aşkım sarılık olmaması için