Sirinsinem Kızlar selam 40+2 deyim nst 3 günde bire düştü bugün gittiğimde hafif sancım çıktı ve rahim ağzımda yumuşama başlamış 1 cm kadar açıklık var dendi sizce bu saatten sonra doğum ortalama ne zaman başlar başına gelen var mı