__Kubracik01__ Kizlar progestan kullanıyorum bunu kullananlar bilir dusuk riskine karşı önlem amaçlı. Ve bu sürede alaturka tuvalet kullanıyorum klozet var ama bana hijyenik gelmiyor sizde benim gibimisiniz bu durum risk yaratır mi
zynpknt __Kubracik01__ ben ne olur ne olmaz diye kullanmadım evdeki klozeti sadece ben kullanıyorum enfeksiyon riskine karşı düzenli yıkayınca hijyen açısından sorun yaşamadım bende normalde sevmiyorum klozet ama düşük riskinde mecbur kaldım öyle bi çözüm bulduk kimse girmiyor
Seymaaa05 __Kubracik01__ Ben düşük tehlikem varken alaturka olduğu için evde onu kullanmıştım çok şükür sorun olmadı
tahamommy __Kubracik01__ bizim evde sadece klozet var yani misafir gelse de onu kullanıyor ama hergün çamaşır suyu dökerim ve misafirde sonra da mutlaka temizlerim şuana kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım enfeksiyon açısından ama tabi her bünye farklı olabiliyor
Esseraa22 @__Kubracik01__ iki tane doğurdum hamilelik boyunca doğum sonrasi hep alaturka kullandım evde klozet yok şimdide aynı klozet olsada gidemiyorum alismamisiz sağlık açısından da alaturka zaten hiçbir sıkıntı olmaz disrda hep alaturka arıyoruz zaten başka biyerde gittimmi hemen enfeksiyon kapiyorum
__Kubracik01__ Cotanakk iki kere ev değiştirdim ikisinde de giremiyorum bilmiyorum bana alaturka daha hijyenik geliyor
zynpknt __Kubracik01__ yok şükür yarın 38 oluyorum serklajdan dolayı erken doğum riski vardı artık yasaklar kalktı ama zaten artık oturamıyorum otursam da kalkamıyorum 😂
__Kubracik01__ zynpknt peki hangi ayda yasaklar başladı ben 25 .haftada dikkat etmeye başladım öncesinde hareketliydim sonrasında lekelenmem oldu
zeynep3321 Benim transferimden sonra doktor alaturka tuvalette kullanabileceğimi söyledi. Ben kullanmadım klozetde daha rahat ediyorum. Zaten şimdi göbeğim iyice büyüdü istesemde oturamam alaturka ya
__Kubracik01__ zeynep3321 evet ben 25.haftadayim ilerleyen zamanlarda klozete geçmek mecbur olacak sanirim
__Kubracik01__ tahamommy evett sadece klozet varsa haklısın ama iki seçenek olunca diğeri daha cazip geliyor belkide öyle alistigimdandir
zynpknt __Kubracik01__ ilk 3 ay falan daha önce düşük olduğu için progestan kullanıyordum zaten ama az az alaturkaya giriyordum 16.haftada rahatladım derken 20.haftada ameliyat oldum ve 37 ye kadar full yattım aslında 9 ayın 1 ayı rahat geçirdim diyebilirim ☺️ inşallah sizde sağlıkla bu haftaları görürsünüz