Zeynep3434_ ben 3 gebelik yaşadım 3.bebeğim 40 günlük oldu sezaryen doğum yaptım üçünde de. Vee üçünde de gebelik şekerim vardı belli bir haftadan sonra şeker kaynaklı sıkıntı stres başlıyordu yasaklar vs. Benimde aynı 170-180 oluyordu sadece ilk gebelikte şeker yükleme yaptırdım diyet yapamadım iğne verdi dr ama kullanmadım, diğer ikisinde yükleme de yaptırmadım diyette yapamadım bu rakamlarla tamamladım süreci, şükür bir sıkıntı olmadı bende de bebeklerimde de, çok stres yapmayın ama tabiki dr. Değerlendirsin