Kızlar özele geçtiğimden beri ikidir kontrole kaynanam da geliyor ilkinde görmek istiyorum dedi hadi dedim görsün diğerinde de cinsiyet öğrenicez diye gelmek istedi 2-3 hafta sonra ayrıntılıya gidicem ama gelmesini istemiyorum şundan dolayı istemiyorum doktor bir şey sorduğunda onun yanında cevap verirken rahatsız oluyorum ilişki oldu mu vs gibi sorulardan bahsediyorum. Çekiniyorum hani ister istemez. Yüzüne de gelme diyemiyorum eşime nasıl desem ki sizce?