Mommce prens_annesi64 ilk oğlum Çağlar Ege ama Çağan ve Çağın isimlerini de beğeniyorum. İkinci oğluma Yağız ismini koyacağız inşallah.
edabolukbasi3 mehtapdnz onu izlerken benim de hoşuma gidiyordu da sonra sancar gibi davar olur diye vazgeçtim 😄
edabolukbasi3 mehtapdnz yok ya genellemeyi sancar üzerinden yapmak doğru olmaz 🤣 gediz üzerinden yapmak lazım ay gediz ismide güzel bu arada 🤣