uyanikkeda11 sorma canım bende gittim hani olurda bi sıkıntı olur giriş kaydımız olsun en azından sıkıntı olmasın sonra diye gittim,kendimi ben farklı bi yerde gibi hissettim,yabancı gibi kaldım,buca kadın doğumdaki doktora gittim 2 kez,içeri girdim güleryüzle kolay gelsin iyi çalışmalar dedim doktor şöyle bi döndü gülümsedi teşekkür etti çünkü adamcağız şaşırdı kaldı,o öyle şaşırınca bende şaşırdım sonradan jeton düştü o kadar yoğunlar ki dışarısı full kalabalıktı,bütün sorularıma cevap verdi ama bi yere kadar işte,Allah hepimize yardım etsin