Datlum Kızlar sezeryan doğumdan sonra lohusa pijama takımı mi tercih ettiniz, uzun elbiseli lohusa takimi mi tercih ettiniz. Hangisi daha kullanışlı olur. Ben bir tane pijama takımı aldım ama gecelikli de alsam mı bilemedim
Brlsltn Datlum bence ister sezaryen olsun ister normal doğum elbise tarzı daha rahat. Sezaryen de bir de karında yara oluyor pantolonun lastiği rahatsız eder
MervEslinArden Datlum Üşümesem elbise olan iyiydi ama üşüdüm alt üst takım giydim sadece tuvalete otururken çıkar giy zorlandım ondada başka bişi yok
Datlum AnayimBenAna_ Fatmadmr37 ilk dogumum ani oldu yanımda hiç bir şey yoktu hastanede verilen ameliyat önlüğü ile durmuştum. İkinci gün pijama takımı giydim. Dikişe gelir mi diye korkuyordum pijama
Nazlimom Datlum alt üst giydim zaten dikişe denk gelmiyo pijamanın lastik yeri elbise alsaydım bi o gün giyerdim şuan hala kullanıyorum
DogaLina_ Datlum ikisinide aldim ben. Zaten kanama gecmesi ihtimaline karsi yedekli olmasi icin. Ilk gun geceligi giydim kanama hemsire kontrolleri kum torbasi falandi derken daha rahat ettim. 2. Gun takimi giydim
Sumiire Datlum normal pijama önden düğmeli olanları öneririm giyip çıkarması emzirmesi daha rahat oluyor