Mihrimahbukre Kizlar 13+2 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim siz ne zaman hissettiniz zayıf bı insanim erken hissederim gibi ama 13 haftadan hissedenler var merak içinde bekliyorum
DogaMom Mihrimahbukre benim de 2. Gebeliğim 17-18 hafta gibi hissettim.13 haftada hissetmeniz bence imkansız.
Deleted33000 Mihrimahbukre benim de üçüncü çocuk bende 12 haftadan itibaren hissetmeye başladım hareketleri şimdi 31 haftalık olduk içerde top oynuyor canımı yakıyor hareketleri🥰🥰🥰
Sumiire Mihrimahbukre sizin hissettiğiniz şey kas seğirmesi ve bağırsak haraketleri biraz mantıklı düşünürsek ceviz kadar su dolu kesenin içindeki bebeğin kit boks yapması gerek hissedebilmeniz için😅
Ruzgarmomsss Hayırlı olsun ☺️22 haftadayım yaklaşık 20. Haftadan beri hissediyorum bariz şekilde benimde 3. Gebeliğim bu arada
DogaMom Mihrimahbukre çok kesin konuşuyorlar ama ben inanamıyorum yüksek ihtimalle bağırsak hareketleri ile karışıyor 😊
Nurellaaaaaaa1212 DogaMom üçüncü bebekde artık bağırsak nerde kese nerede vs anlayabiliyoruz cok da imkansız bir durum değil vücut yapısına bağlı bir durum.
Deleted33000 Mihrimahbukre gerçektir muhtemelen çünkü doktoruma sorduğumda o da olabilir demişti ama gerçekten hissetmeye başladım sol tarafında hissettim ultrasonda gerçekten de sol tarafındaki bebiş ozamanlar
Mihrimahbukre Sumiire ben hissetmedim hissedenler var dedim bence her anneye özgü bişey kaçıncı gebelik bu sonuçta neyin nerde olduğunu az çok anlıyoruz bilemiyorum
Nurellaaaaaaa1212 DogaMom 20dir 50dir doktorun bile muhtemel gördüğü şey için burada kimseye yalancı muamelesi yapamazsınız. Kaç doğum yaptınız bilmiyorum 3 ve sonrasında görürsünüz
DogaMom Nurellaaaaaaa1212 ayrıca size yalancı muamelesi falan da yapmıyorum neden bu kadar yükseldiniz anlayamadım. Yanlış hissedilmiş olunabileceğinden bahsettim siz üzerinize alınarak bana yükseldiniz 😏 geçenlerde bebek rahmine tutunurken hareketini hissedeni okudum ben tamam sizsiniz en erken siz hissettiniz en büyük anne sizsiniz tebrikler 🎉
Nurellaaaaaaa1212 DogaMom hanımefendi burada bende dahil ileri hafta düşüğü olan hayatta cocugu olmayan ya da 1 cocugu olan kadınlar var. Kimse 20 tane doğurmuyor hamile kalmak için uğraşmıyor sürekli. İthamlarınıza dikkat edin bence