Minaeylul Kızlar 11 haftaligim ense kalınlığı 3 sn çıktı yardımcı olurmusunz ense kalınlığına bakan doktor erkek olduğunu syledi ama kadın doğum doktoru kıza benziyor dedi yardımcı olun lütfen
2Princess1Mom Minaeylul Neye yardımcı olacağımızı pek anlamadım. Daha net anlatır mısınız? Ense kalınlığı sınırda çıkmış doktorunuz bilgi vermedi mi?
mavideniz9696 Minaeylul cinsiyet mi soruyorsunuz ense kalınlığındaki tehlikeyi mi soruyorsunuz ben anlamadım
Minaeylul 2Princess1Mom 3 sn dedi korkuttu bizi byle olup done sndrom olan varmı cinsiyeti de bı kerede sorayim dedim
Mucizemyoldaaa_ İkili taramada zaten riskler çıkıyor inşallah bir şey çıkmaz ama sağlıklı olsun da gerçekten cinsiyeti önemli değil önce sağlık ben özel eğitim öğretmeniyim down sendromlu öğrencilerim oldu gerçekten onların hayatlarının zorluğunu vs görünce insan önce kendi haline sonra da bebeğinin sağlığına şükrediyor
Glhayat_54 Cinsiyet için cok erken haftalar değişme durumu var.. Ve ense kalınlığıda tek bi tane bulguyla down semdromu olarak cıkmaz, bi kac bulgularda olması lazım kesin olacak diye bsey yok detaylı incelenmesi lazım muanelerde.