Sata göre 7+2 olmam gerekiyor bugün doktora gittim karından USG ile baktı kese var yolk oluşmuş ama bebeği göremedi alttan baktığında da çok zor gördü tam tutunamamis kesenin tamamında olması gerekiyordu dedi iyice dinlen 3 gün sonra gel bakalım dedi USG ye göre de 5 haftalık dedi basina böyle bişey gelen oldu mu