Benimde her gittiğimde farklı çıkıyor ölçümleri hem adet tarihimle tutmuyor hemde bebeğin ölçüleri birbirinden farklı çıkıyor. Doktor normal herşey yolunda diyip gönderiyor çok ince ayar bu yapılan ölçümler biraz küçük biraz büyük işaretlese değişiyor herşey farklı doktora gidince ölçüm de farklı çıkıyor. Bir gün gittim 29 hafta çıkan ölçüm 3 gün sonra farklı doktora gittim 28+4 çıktı bebeğin küçülcek hali yok mesela 😂 bide ilk haftalarda pek belli olmaz sadece baş popo mesafesi ölçüyorlar biraz daha büyüdüğünde başını karnını boyunu ayrı ayrı ölçüyolar ölçümler arasında çok fazla bi fark görseler riskli takibe alıyorlar zaten başta çok takardım da sonradan normal gelmeye başladı bu durum