Aysenurs5 Kızlar 39+2yim 2 gündür nişan geliyo ara ara ama sancı ve su yok, vücudum kırgın gibi ishal ve mide bulantısı yaşıyorum (hamileliğim boyunca hiç yaşmadım mide bulantısını) böyle olupta doğuma gidenler var mı 🥲
Sirinsinem Aysenurs5 ay miden bulanıyorsa bence tansiyonunu da kontrol edip mutlaka doktorunla konuş gebelik zehirlenmesi yaşama
Sirinsinem Aysenurs5 yani suyunun gelmesini bekleme sakın önemli bir şikayet mide bulantısı böyle son haftalarda
Aysenurs5 Sirinsinem aa bende vücut kendini hazırlıyo diye önemsemedim ama kusma vs yok tansiyon yüksekliğide yok sanırım hastaneye gitmek en iyisi olucak
Ceiydda Aysenurs5 doguma hazırlık yapiyo vücut iştahsızlık mide bulantısı ishal hep doguma hazırlık canım yakında başlar inşallah kasilmalarinda
Aysenurs5 Ceiydda inşallah bende bekliyorum 2 gündür hiç sancı yok sadece tuvalet hissiyatı sancı gibi vuruyo o da geçiyo hemen 🫠
Reyn Bendede durumlar aynı . 37+3 iki gün önce nişanım geldi . Baş dönmesi mide bulantısı bel ağrısı var . Birde sağ böbreğimde idrar birikmesi var . Açılma olmadığı için hastane hiç birşey yapmıyorlar .
Aysenurs5 Reyn aa idrar birikmesini ilk defa duydum o nasıl oluyor, bende ishal gibiyim sürekli tuvalet ihtiyacım varmış gibi henüz gitmedim doktora
Reyn Aysenurs5 idrar kanalında daralma oluyor buda idrarın böbrekte birikmesine sebep oluyor hamilelikte normalmiş bazı hamilelerde kendiliğinden bazı hamilelerde stent takıyorlar . Bugün muayene oldum bebişiminde bir böbreğinde hafif birikne varmış.
Aysenurs5 minikbebegim06 şuan tüm belirtiler yok oldu sadece bebek hareketlerini hissediyorum kasılmalarım da oluyo, gidersem yazarım buraya☺️
hilbur3466 Aysenurs5 n’aptınız benimde gece nişanım geldi aynı şekilde mide bulantısı ve ishal var ilk gebelik ama kasılmalarım yok şuan bebeğim de çok hareketliydi
Aysenurs5 hilbur3466 bende sizinle aynı ilerdim, şuan doktordan geliyorum sancılarım 5dkda 1 bir anda başladı ama malesef açılmam yok o yüzden eve geri geldim