gizomiik bugün sabah kan vermeye sağlık ocağına gittim pazartesiyi bekleyemedim hastaneye gittim uygulamada beşinci hafta gözüküyor doktor şuan gözükmüyor dedi tekrar gebelik testi yaptım o da pozitif çıktı kaçıncı haftada gözüküyor🥹
DogaLina_ gizomiik ustten baktiklarinda goremeyebilirler. Alttan ultrasonla baktiklarinda goruyolar mutlaka. 4+5 te gormustuk biz
minigimleseruven gizomiik ben 4. Haftamda karindan ultrason ile gördüm ama tamamen dollenme ile ilgili kuşum, benimki tam haftasıydı , belki geç dollenmedir asla üzülme stres yapma, betan kaç çıkmıştı
Sedanurrsydk gizomiik bende gittiğimde göbekten baktı 4+4 te falan hatta düşerse endişelenme dedi salak doktor sonra başka doktora gittim keseyi gördüm diğer hafta da bebisi suan 7+4 teyim
gizomiik DogaLina_ bende direk ultrasonla baktı doktorda sanırım biraz ilgisizdi 10 sn falan sürdü benimde içime şüphe düşünce test yaptım tekrar
DogaLina_ gizomiik tanidigin guvendigin bi kadin dogumcun varsa onla gorus gec dollebne falanda olabilir