Nişan geldi 29 undan beri doğuramadım. Adet sancısı gibi bele vuran bir ağrım oluyor bir de kanamam oluyor ara ara ama o kadar. Sancının neye benzedigini bi türlü anlamıyorum. Ağrı eşiğim mi düşük diye düşündüm hastaneye geç gitmekten korktum. Neye benziyor bu sancılar nasıl anlayacağım