tugbanayr Kızlar dün Ovülasyon testlerim çok koyu olmamakla beraber pik gibiydi dünü değerlendirdik bugün böyle çıktı sizce çatlama mı ve bu iyi bişey mi çok bilgim yok bu konuda  https://share.icloud.com/photos/0f70NCwov_Fz9U5d17Z0tDGGw
tugbanayr Cimcime30 tamamdır çok teşekkürler 🙏🏻 peki çatlama olunca mı gebelik ihtimali yüksek oluyor yoksa pik olduğu gün mü