77777
77777 merhaba bugün bana da 38+5 de çatı muaynesi yapıldı. Dediğiniz gibi sanki elini sokup bastırdı. Öyle iki saniye süren iki parmakla yapılan bir şey değildi. Bağırdım ağladım devam etmeyin diye acılı bir işlemdi yani. Sonrasında da bebeğin daha kanalda olmadığını açılmanın hiç olmadığı bir hafta daha beklenirse bebeğin kilosundan dolayı vajinal doğum yapamayacagımı, sancı çekip sonrasında acil sezaryene alınacagımı söyleyerek sezaryn için gün verdi. Kaç senelik doktor sonuçta sezaryen yapmak için yapmamıstır diye düşündüm ama bi güven sorunu da yaşadım açıkçası