Sendenbanakalan canım burada çoğunluk yumurtlama öncesini, pik günün, ve çatlama gününü değerlendirmiş . Sadece pik gününü değerlendirip hamile olan da var, olmayan da var. Kimisi yumurtlamayı doğru zamanda yakalamak için yakın olduğu dönem 2 test yapmış mesela çok mantıklı. Ben de sadece pik gününü değerlendirebildim mesela eğer bu ay olmazsa bu şekilde denicem. Seninki de belki tutar belli mi olur birazda Allah’ın işi, insallah sağlıklı güzel gebelik haberleri alırız 💝