Mmehtappp ben hastanede elif hanimdan baska bi doktora gitmedim. Ben vajinismus yasadim ve kesin sezeryan istiyodum ama elif hanim fikrim degisir belki die 37.haftaya kadar bekledi yapabilirsin bi cati muayenesini yapalim bakalim diye hep bekledi. Yaninda asistani vardi oda ayni donemde hamileydi onun icin kesinlikle normal dogurtucam onu diyodu. Banada cok istedi ama ben yapamadim.