Selam kızlar az önce doktordan geldim 36+6 haftalık olduk muayene de nst de bi sıkıntı çıkmadı şükür ama hareketleri nasıl diye sordu doktor bende bir haftadır fark edilir bi azalma olduğunu söyledim oda kordon var mı diye baktı ama yok dedi suyu plesentası iyi dedi ama hareket azlığını sevmiyoruz dedi eğer öyleyse erkene çekeriz doğumu pazartesi alırız dedi sen yarına kadar hareketlerini say bana yaz dedi ama nasıl sayacağımı anlayamadım tam size sormak istedim mesela şu an hareket etmeye başladı diyelim onu 1 diye sayıp sonra ki hareketlerini de aynı şekilde mi sayacağım yoksa hareket etmeye başladıktan sonra ne kadar kaç kere hareket ettiğini mi sayacağım ama o şekilde olduğunu düşünmedim çünkü hızlı ve biraz fazla oluyor ya hareketler nasıl sayılacak yardımcı olur musunuz