dalyaluna35 vajinal bakılan daha net ve doğru diyolar vajinal da kalp sesinide duyduk, benimde bir önceki gebeliğim gebelik zehirlenmesinden dolayı 27. haftamda sonlandı kızımı 2 gün sonra kaybettim maalesef.. o yüzden bunda tansiyonumun asla çıkmaması gerekiyo kese etrafında kanama var demişti doktor o yüzden stres falanda yasak, ne zor ve stresli Allahım inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almamızı nasip eder