Kızlar selammm 🌸 Bugün 21 haftalık olduk 🥹 Detaylı ultrasondan sonra alışverişe yavaş yavaş başlarım diye düşünüyordum. O da güzel geçti çok şükür. Yavaş yavaş alışverişimi yapmak istiyorum, güzel de bir liste çıkardım. Ancak Eylül annelerine bir sorum var. Yenidoğan kıyafeti olarak nasıl tercih etmem lazım? Sıcak memleketlerde biz hala yaz gibi giyiniyoruz hatta klimayı Ekim’de falan kapatırız normalde. Yarım kollu ağırlıklı alsam diye düşündüm ama annem de bebek üşür uzun kollu alman lazım diyor. Hatta içine kolsuz üstüne de ince uzun kollu diyor. Termometre henüz almadım, dereceye göre giyim öneren doktorlar da var tabii ki ama ben deneyimli annelerden fikir almak istiyorum yardımcı olur musunuz 🥹 İlk 1 ay için ne alacağımı hiç bilemiyorum