Kizlar 30+1 im.bebek maşallah acayip hareketli doguncada böylemi olurki hareketlerini say dedi doktorda sayilcak gibi değil her an bı hareket halinde 30 doldurduk ondan sonra bisey oldu sanki birden arttı hareketleri bide bi yerden vuruyo bı yerden ittiriyo vurunca geriniyo galiba dogdugundada durmayacak galiba diğer çocukları hiç hatirlamiyorum böyle olduklarını sizinkiler ne alemde merak ettim