Kızlar çevreme sordum ama cevap alamadım size sorayım belki başına gelen vardır çamaşırlarımı yıkatıyorum tozunu yumuşatıcısını koyuyorum bekletmeden hemen makina öter ötmez seriyorum. Ama sanki beklemiş gibi çok kötü kokuyor makinayı boş çalıştırdım sirkeyle karbonatla 90 derece yine düzelmedi hele bazılarına iyice sinmiş kuruyunca da çok kötü kokuyor giyemiyorum eşim bile yıkamadın mı bunları diyor napıcam önerisi fikri olan var mı