Merve_bdlzd Merhabalar benim ve eşimin şuan için sigortamız yok sezeryan doğum yapacağım şehir hastanesinde Konya’da ameliyat ücreti hastanede kalma ücreti falan çıkıyor mu ? Yoksa gebelikten dolayı devlet mi karşılıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Phyloo Merve_bdlzd gebelikten dolayı neden karsılasın devlet hamile diye es mi geçsinler şimdi herkes üç kuruşun hesâbını yapıyor sigorta yoksa ücreti çıkıyor tabiki
Merve_bdlzd Phyloo biraz araştırdım gebelik sigortası annelik sigortası tarafından karşılanıyor diye duydum burdada başına gelen var mı diye merak edip sordum yoksa zaten es geçsinler diye bir şey beklediğim yok