26 gün önce doğum yaptım ağrılarım geçmişti ama 2-3 gündür karnımın içi ağrıyor öksürcem öksüremiyorum ağrıdan konuşurken bile zorlanıyorum afedersiniz tuvaletimi yaparken zorlanıyorum kabız değilim ağrı giriyor biri iğne batırıyor sanki emzirirken üstüm açık oluyor üşütmüş olabilir miyim nasıl geçicek bilen yazabilir mi🥹🥹🥹🥹