Kızlar doktor kan değerimin çok düşük olduğunu böyle giderse damardan kan vermek zorunda kalacaklarını söyledi demir ilacımı düzenli kullanmamıştım şimdiden sonra günde 2 kez muhakkak içeceğim böyle bir durum yaşayan oldu mu hiç bebek için riskleri ne olur acaba