zeynephkn07 amin öyle tabi, bu yaşta tekrar düşündük ama kısmet değilmiş dalga geçiyor bazı insanlar 4.kız olur belki diye. Düşünmüyoruz artık çocuk ama insanoğlu garipler, kız olacağı kesin değil tabiki kız olsun diye değildi ama gönül istiyordu elbette