Sonyaazz Kızlar 4 aydır gebelik istiyorduk nasip olmadı ve adet azalmam başladı bunun üzerine kan verdim daha doktora gösteremedim fakat TSH ve PROLAKTİN seviyelerim yüksek baya bunlar ne oluyor bilgisi olan varmı??
Kelebekkkk34 Sonyaazz Kaç çıktı canım ? Prolaktin süt hormonu oluyo ve gebe kalmaya engel oluyo. Tsh troid hormonu oluyor yüksekse dahiliyeye gitmen lazım. Korkma iki hormonda çabuk kontrol altına alınıyo ilaçla hemen düşüyor
Sonyaazz Kelebekkkk34 Yildiz-Demir Valla bende diyorum aylardır düzenli oluyorum ama kanamalarım çok azalmıştı inşallah düzelir görünceye bir tedirgin oldum bende 😒
Yildiz-Demir Benim de süt hormonum yüksek çıkmıştı doktor bana ilaç verdi onu 3 ay kulandım çok şükür oldu . Korkmayın yani size motivasyon olsun diye yazmak istedim bende yaşadım aynı durumu 9 ay denedik hep regl da gecikiyordu ilaç kulandım
Yildiz-Demir Sonyaazz Benim ki düzensizdi her ay geç oluyordum . Kan verince de süt değerim yüksek çıkmıştı ilaç kulandım çok şükür geçti
Kelebekkkk34 Sonyaazz hemen hemen benimle aynı canım tsh ve prolaktin 1 ayda düzeldi hemen çok şükür seninde düzelir.
Kelebekkkk34 Sonyaazz dahiliyeden de al çünkü kadın doğum oraya yönlendircek seni zaman kaybetmemiş olursun