Dün akıntım vardı bugün doktora gittim ultrasonda herşey iyi ama ped koydular rengi dwgişti doktor suyun geliyor dedi hasyeneu zevk etti kozlar 34 haftalığım korkuyorum bebeğime bişey olacak diye benim gibi olan varmı acaba nasıl tedavi mi uygular toksa dogıma mı alırlar