
Şimdi ben şehir dışında olduğum için eşimle 19 undan itibaren ilişki yaşadık ve 25 ine kadar iyi değerlendirdik geçen ay kimyasal gebelik yaşadım.Bu ayda hamilelik belirtim var diye adetten 5 gün önce kan testi verdim negatif çıktı sizce kan vermek için erken mi davrandım ama hamile gibi de hissediyorum bilmiyorum şuan adetime 3 gün var