Kubra001111 Kızlar heyecanlıyım sağlıkla gelsin bebisler uygulamaya göre 49 gün görünüyor bizde 🥹❤️❤️ sizde durumlar ne gününüz belli mi
sevaldqn1 Kubra001111 son 46 kaldı hangi ara bu kadar çabuk geçti anlayamadım 🥹 ilk doğumum normal doğumdu bunda da allah izin verirse keyfi ne zaman yeterse o zaman olur
Kubra001111 sevaldqn1 hemen hemen aynıyız benim de ilk gebeliğim merak ve heyecan karışık duygular içindeyim
21Berra21 Kubra001111 vallah şafak 7 Allahin izniyle haftaya cuma günü Sezeryan olacam.Bacak ağrısı ile kasık ağrısı beni mahf ediyor 😑