Kızlar tüp bebekle 37+2 haftalık hamileyim , acile gittiğimde doktor suyun azalmıs hemde tüp bebek riske atmayalım dedi ama bugun kendi doktorum auyun yeterli bebek baş geliş normal dopum dedi , acilden de başka bi doktor kontrole cagırmıstı oda goşur foşur suyun yok ama yeterli zaten 38den sonra 3 günde bir kontrole geliceksşn dedi bende kararsız kaldım ne yapmam konusunda sizce ne yapmalıyım fikir verin lütfen