Seratr Sürekli karnıma ve mideme yan taraflardan sancı girmesi normal mi sizce?özellikle yatakta sağa sola dönerken.yaşayanlar varsa bu durumu doktoruma henüz gitmeden bilgi sahibi olabilirim belki. Bi önceki randevumda doktoruma sormayı unutmuştum bi sonraki randevuma da daha 2 hafta var 😞 şimdiden teşekkür ederim❤️
Pregnantmom Seratr ayni agrimidir bilmem ama bende de var dün sordum doguma kadar çok normal dedi genisledigi icin sadece gecmeyen sürekli bir agri olursa gel dedi
burcu28ZK Seratr bende de oluyor arada ben sordum bebek oraya yerleşmeye calosıyor olabilir yada rahım genişlemesinden kaynaklı olabilir dediler canım sıkıntı yapma 😌
yaseminan Seratr bende 18+3 üm ara ara karnım çok ağırıyor biraz araştırdım bebek büyüdüğü için kaburgaya baskı yapıyomuş o yüzden olabilir yarın kontrolüm var bakalım doktorm ne diyecek