Merhaba,
Bebeğim 18 gunluk emzirirken diger memeden sut akiyor. Bunun sebebi nedir? O zaman gogus bosaliyor mu yoksa bu fazlalik mi? Bebeğimi surekli emziriyorum, sagim yapmiyorum duzenli yapamamda sutum azalir diye korkuyorum. O yuzden surekli mememde. Ve bu sut akma emzirirken oluyor. Zamanla duzelecek mi?