Biranne_197 Kızlar doktor rutin kontrolünde (28+6) tiroid testi yaptırmamı söyledi sağlık ocağındada yapılıyor dedi bu tam olarak nedir ve zorunlu mu acaba nasıl yapılıyor kan ile mi ? Testi Yapan var mı
Ceku256 Biranne_197 kan testi canım. Tiroid hormonu için TSH t3 T4 değerlerine falan bakıyorlar. Baktırırsan iyi olur. Bebeğin beyin gelişimi için önemli bi hormon. Bazen hamileliğe bağlı yükselebiliyor. Doktorlar düşük olmasını istiyorlar.
Buse4161 Biranne_197 bebekler tiroit hormonu üretemediği için bu hormonu anneden alırlar canım. Hormonun yetersiz ise sıkıntı olur o yüzden kontrol ettiriyorlar duruma göre ilaç yazarlar. Eğer ilaç yazılırsa mutlaka kullan ben de kullanıyorum
Ayseguls_baby Biranne_197 baktır mutlaka çok önemli her doktor istiyor. Benim arkadaşımın yüksek çıktı doktor hemen ilaca başlattı bu şekilde yüksekken hamile kalırsan çocukta zeka geriliği olur demişti. Doğumuna az kaldı hala baktırıyor
10gamze Biranne_197 troid ciddi bir durum mutlaka baktırın heleki hamilelikte bebeğim gelişimi için kontrol altında olmalı