Arzuuu00 Merhaba kızlar bizim günümüz artık belli 🙏 5 mayıs pazartesi günü sezeryanla bebegıme kavuşucam. Tecrübeli olanlar tavsiye verebilir mi doktorum dinlen ve hafta sonunu evde geçir kendini yorma dedi sizde durumlar nasıl 😊
zynpknt Arzuuu00 ayy 5.5.25 çok iyi😂 doktorum normal ilerlediği için bekliyoruz uygulamaya göre son 15🥰
Arzuuu00 Benimde 10 gösteriyor ama bebek hazır 😄 gelmekte aceleci bizimki inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın
Momiesss Bizim de 10 gun gosteriyor normal ilerliypruz hep ben de keske 5 mayista gelse diye dua ediyprum ama bakalim nasil olucak hicbir belirtimiz de yokk maalesef
Mrvtevafuk Momiesss bnmde 10 gösteriyor ama öğlen kahverengi lekelenmem oldu sancım vs yok evde sancımı beklesem bi şey olur mu acaba
Eliftttt Ayse3434ay 36+5 haftalıkyim şuan canım sen kac haftalık sın sezeryan mı normalmi gunun bellımı
Arzuuu00 Mrvtevafuk benim doktorum lekelenme su vs gelirse hemen gelmemi söyledi bence gidip kontrol ettir çünkü son günlerimiz her an gelebilir
Ayse3434ay Eliftttt aynı benımde ben sezaryan ıstıyorum valla ılk dogumum normaldı korkuyorum çok kötü şeyler yaşadım sezaryan ıstedım 19-20 Mayıs dedıler aksılık olmazsa
Eliftttt Ayse3434ay hayırlısı olsun canım benim ilk dogum sezeryandı oyuzden buda sezeryan doktor 38 haftada alacam dedi bakalım pazartesi belli olcak benimde saglıklı kucagımıza almak nasip etsin Allah
Fatmanoyan 39 da alacaz son 17 diyorum 18.gun alinacahi icin o gun saymıyorum daha az kalmış olsaun diye ☺️