ruzgarmommy sude_18 regle 3 gün kala olabilir bence ama daha tecrübeliler de paylaşsın tecrübelerini canım ❤️
sude_18 ruzgarmommy acaba var mı yok mu diye beklemek çok zor son adet tarihim 12 Nisan acaba p.tesi erken test yapsam mı diyorum ama öyle bı belirtim de yok gibi bende bilmiyorum 🥹🙃
Busranur_mnts sude_18 ay benim de 14 nisan pcosum klomen kullandım doktor salı günü yumurta gördü başka takip falan vermedi çatlama falan dün oldu desek 10 gün sonra yapsam çıkar mı ki diye düşünüyorum aklımda 15 mayısta yapmak vardı
CEOsu sude_18 son adet tarihim 8 Nisan ve reglime 5 gün kaldı az önce awox negatif verdi sanırım 1 veya 2 gün kala sabah ilk idrarla bakmak daha doğru olacak gibi
Busranur_mnts sude_18 ah ahh aynen yaa ilk klomen düşük oldu 6+5 de bu 2. kullanışım ondan da endişeleniyorum biraz
sude_18 ruzgarmommy ayy inan bende bilmiyorum tam 1 hafta kaliyo regle sizce ne zaman yapmaliyim erken gebelik testini